Nu har vi lämnat Tyskland, kört kort genom Belgien och kommit in i Frankrike. Igår stannade vi och övernattade på en ställplats i Rethel, ett mindre samhälle i Ardennerna.
Idag fortsatte vi in i Champagne och besökte Remy Galichet i Bouzy. Vi togs väl emot och efter provningen lastade vi in några flaskor välsmakande bubblor.
Vädret är fortsatt behagligt med enstaka regnstänk och runt 20°.
Märkt 2026
