Nu har vi lämnat Tyskland, kört kort genom Belgien och kommit in i Frankrike. Igår stannade vi och övernattade på en ställplats i Rethel, ett mindre samhälle i Ardennerna. 

Idag fortsatte vi in i Champagne och besökte Remy Galichet i Bouzy. Vi togs väl emot och efter provningen lastade vi in några flaskor välsmakande bubblor.

Vädret är fortsatt behagligt med enstaka regnstänk och runt 20°.

Ställplatserna är inte alltid så charmiga, men funktionella. Vi hade en fin utsikt över vinfälten.